У уторак, 22. марта 2022. године, наставница хемије у нашој школи МИРЈАНА ОЦОКОЉИЋ обележила је заједно са својим ученицима Светски дан вода.
Одржавањем тематског часа, наша школа прикључила се и на скроман начин обележила Светски дан вода. Причајући о води желели смо да ученици науче нешто више o овој важној супстанци, да их подсетимо на важност чувања и заштите наших вода aли и да их подсетимо да је у многим земљама недостатак воде за пиће велики проблем. Вода је извор живота. Живот је настао у води и постоји захваљујући води. Зато и желимо да све оно што смо научили о води прикажемо заједничким активностима повезујући више предмета и укључујући већи број ученика у реализацију активности.
Циљ часа: Повезивање и примена стечених знања о води кроз припреме паноа, презентација и квиза.
Међупредметно повезивање: физика, хемија, биологија, енглески језик, српски језик и књижевност, француски језик и ликовна култура.
Милка Пледица, наставник физике
Енеса Рамадани, наставник биологије
Мирјана Оцокољић, наставник хемије
Светлана Пантелић, наставник српског језика и књижевности
Снежана Пауновић, наставник француског језика
Ана Милоњић, наставник енглеског језика
Биљана Рајковић, наставник ликовне културе
Кроз час су нас водиле ученице Нађа Радивојевић (VIII/2) и Катарина Миљевић (VIII/2). Вода је била и биће мотив многим писцима, песницима и сликарима. Нашe ученицe је инспирисала за учење песмица које говоре о води. Маја Радивојевић изрецитовала је ,,Песму о води'' а Нина Брадић ,,Лирику о води'' од Стевана Раичковића. О значају воде за живи свет причала нам је ученица 7. разреда Марина Јовановић . Ученица Дуња Драмићанин (VI/3) oтпевала је песму о води на француском језику (Chanson de l’ eau) која говори о значају воде за човека и природу. Занимљивости о води, на енглеском језику, чули смо од ученица 6. разреда Дуња Младеновић, Кристина Брадић, Јелена Поледица, Кристина Поледица и Ивона Главинић. Оне су успеле и да успоставе комуникацију са публиком на енглеском језику. Ученици су били храбри и одговарали на постављена питања, показујући знање не само о води већ и знање енглеског језика.
За крај је организован квиз који је био такмичарског и едукативног карактера. Ученици су кроз давање одговора имали прилику да науче колико нерационално користимо воду ако не затварамо славину док перемо зубе или се сапуњамо при туширању као и још много занимљивих података. Овај час улепшали су и ликовни радови ученика смештени у капљицама воде.