Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. www.AldesArtist

VUJISIC MILADIN EDMODO COM

PREZI PREZENTACIJA:Likovne umetnosti

ALDES
An agent is ready to sign you up and represent you in the USA.
The agent has already found a gallery to carry your artwork.
let me know if you are interested.He will contact you next week.
  Jojo Marengo

Date: Sun, 18 Apr 2010 00:25:04 +0000
From: jojo marengo
To: Aldes
27-10-2011
Aldes,
 
Our judges examined  your 
art and they would like to invite
 you to exhibit your work
 in Santa Fe, New Mexico 
and Las Vegas Nevada.
Are you interested?
                        World Art
                            USA
Korelacija  peti  Izvestaj-Usavrsavanje van skole za 2014/15. Korelacija sedmi
  ..PROGRAM LIKOVNE SEKCIJE...  
Korelacija sesti  Izvestaj-Usavrsavanje u skoli za 2014/15.
korelacija osmi

 VERTIKALNA I HORIZONTALNA KORELACIJA LIKOVNE KULTURE MAPA UMA

    СТРУЧНО ВЕЋЕ УМЕТНОСТИ - извештај о раду 2014/2015

MESECNI PLANOVI                   РАД СА НАПРЕДНИМ ЂАЦИМА  
MESECI RAZREDI
      V    VI    VII    VIII

 

Међупредметне  КОМПЕТЕНЦИЈЕ

  

     
 
IX    PLAN    PLAN   PLAN   PLAN
X    PLAN    PLAN   PLAN   PLAN
XI  PLAN  PLAN  PLAN  PLAN
XII  PLAN PLAN PLAN PLAN                   
I        
II        
III        
IV        
V        
VI        

 

 
 
   
 
     

У нашој школи 2016/2017. наставу ликовне културе изводи Вујисић Миладин са пуном нормом часова(20),Биљана Рајковић са три часа,Горан Костић са три часа непосредног рада са ученицима .У школи ради сликарска,вајарска и графичка секција којим руководи Вујисић Миладин

ЛИЧНА КАРТА НАСТАВНИКА

прво  диплома

 

  За ђаке сам Пикасо.Псеудоним ми је Алдес а у именику ја сам Mиладин.

Испричаћу вам о томе једну причу:Послао ја дете ( пети разред) да ми од једне колегинице  донесе књигу.Враћа се дете без књиге црвено до ушију.Питам га шта је било?Дете ћути.Заћутах  и ја.После годину дана само ми је испричало шта се стварно десило.Каже,питала га професорка ко те је послао Наставник ПИКАСО, кажем јој ја, а она ће:"Срам те било,знаш ли ти ко је био Пикасо?Ти једног обичног наставника зовеш Пикасом.Излази НАПОЉЕ!!!!! "

Деца имају потрeбу да дају надимке,како својим вршњацима тако и професорима.Случајно сам сазнао да је ова професорка носила и однела надимак "Вештица"

 

POSAO NASTAVNIKA NE TREBA NI PRECENITI NITI PODCENITI
Bejah ja mlad razredni starešina u Bosni.Dođe meni jednog dana starija žena,muslimanka, da vidi kako joj uči unuk.A on sve jedinice do jedninice.Kaže ona meni:
-Gledaj moj sine da on nekako prođe.Ima ih sedmoro u kući i teško se živi.Gledaj da mu pomogneš da završi neku školu.Ne mora on završiti neke velike škole.Eto neka bude nastavnik ko to ti ,pa dobro...

         

Ово су радови ликовне секције,који красе ентеријер школе,У првом реду су слике од песка уз помоћ фотографије,а у другом реду су вајарски радови.

     ..............................................................................................................................................................
Ово нису дневници.Ово су досијеи ђака који су на напредном нивоу из било које области ликовних уметности.Њихов развој се прати од петог до осмог разреда,а досијеи се трајно чувају.
  
 

Ликовњаци на задатку треба осликати ову површину испод цвећа.Припреме су готове од скице до студије.Сада то треба пренети на зид у облику фриза.

 

     
   
     
Не могу све деца некад треба и скела,деца се не боје висине,али ја стрепим(за њих).Ово морам ја,мада би они то радо декорисали. До понедељка мора бити завршено,јер нам долазе угледни гости.Читава Србија ће бити  у Ивањици.Почиње државно такмичење из историје.Раније је било из физике.Сви су "виђени за Ивањицу"и радо долазе.
Овде је ученик имао задатак да користећи плод неке биљке направи посуду.Посуда може имати практичну или украсну вредност.   Други део задатка тражи да се нагласе ликовни елементи линија,боја и текстура облика.
     
Ово је већ тежи посао.Но њега раде два ђака у тандему.Ту су разни материјали.Глина,гипс, жица,наилон за крила и сл.Потребно је и нешто алата.Али погледајмо шта све могу"напредњаци"који су урадили ову и многе друге скулптуре.Директор наше школе је то приметио и дао да се направе стаклене витрине какве би пожелели многи наши музеји.Те витрине су постављене у холу школе а у њима су "ремек" дела наших ученика у сталној изложбеној поставци.Нови радови замењују старе тако да ђаци родитељи или остали пословни људи могу разгледати екпонате.Наш директор је професор или магистар физике али воли и разуме уметност,што ми обилато користимо,али и узвраћамо лепим а и вредним делима који красе ентеријер наше школе.
 
Овде већ имамо праву модерну скулптуру од савремених материјала.И ова фигура има за основу облик лабуда.Ту су истанчана вајарска решењја са мером вешто избегавајући кич.И ова фотографиоја је из колекције " славних" тј из директорове стаклене витрине.Не требамо бити изненађени ако директор ове фигурине,које су стални,сатавни део декора школе нареди да се уведу у пописне књиге инвентара школе. 
 
У саставу кабинета за ликовну културу налази се простор за уметника(наставника) Није велики,али је врло функционалан.Поред обавезног компјутера и остале опреме која иду уз то,ту су и разна помагала и прибор за наставу и ванаставне активности.У ову  просторију наставник често наврати и ноћу ако га мотив за стварањем примора за рад.Један од ранијих директора (који су смењени ) ову просторију је био одузео уметницима и дао је пушачима и помоћном особљу.Пошто је та просторија служила и за смештај досијеа напредних ученика,они су већином уништени а мали број је наставник успео спасити од уништења.Direktor skole Stevo DavidovicСрећом тај директор је  смењен и изабран нови који је одмах ову просторију вратио ликовној култури.Сада је он већ други мандат биран од свих наставника у школи и осталих носиоца функција.То је исти онај директор који је направио првокласне витрине за смештај дечјих вајарских радова.
 
 
 
 
   

Ликовна секција ОШ "Милинко Кушић“

- Ликовну секцију школе одабрало је 12 ученика од 5. до 8. разреда. За ликовну секцију опредељују се углавном даровити ученици. Њихов рад се заснива на интересовањима за проширивање и продубљивање умења и вештина у ликовном стваралаштву.    Ученици у додатном раду самостално бирају средства за рад у реализацији ликовних садржаја.

 

 

''Umetnost je u tome slicna životu: Izgleda kao igra, a u stvari je
djavolski ozbiljna stvar; i utoliko ozbiljna ukoliko više lici na igru''
Ivo Andric

 

Ako izvor umetnosti leži u covekovoj potrebi da pronadje smisao unutar sebe i sveta u kome se krece, živi, onda je uloga umetnosti, i odgovornost da se sacuva njen smisao, veliki i vrlo znacajan. Pogotovo danas kada covak živi u svetu koji je estetizovan i vizuelan u svim svojim segmentima.
Umetnost je neraskidiva od života. Život od igre. Igra je prostor saznanja. Prostor gde stvaramo iluziju slobode. Deca su najbolji pokazitelj te naše iskonske potrebe i nade. Bez obzira na sve padove, gubitke vere u život, umetnost, coveka, bez obzira na margine ili suprotno tome, na uspone, veru i znacaj, umetnost nosi u sebi borbu za neposrednim, stvaralackim, lepim, vecnim. Voda u koju gazimo nikada nije ta ista, pa ni umetnost. Tako i covek, dete. Deca su najiskreniji dokaz da je to tako, i da covek nosi veciti plamen da se izrazi, iskaže, da stvara. Putem igre prodiremo u svet mogucnosti i odgovornost je utoliko veca i znacajna. Važna je borba i odlucnost da se sacuva i podstice njihov kreativni indetitet, stvaralacko mišljenje, kreativna svest, podigne estetski kriterijum, društveno-socijalna svest, zatim, oplemenjivanje unutrašnjeg i spoljašnjeg prostora. Bitno je sacuvati ruznicu bujne, žive kreativnosti i pomoci u formiranju zdrave i samosvasne licnosti.

Upoznavanjem sa likovnim elementima, materijalima i tehnikama, kroz crtež, sliku, skulpturu, objekat ili angažman, radom likovne sekcije se talentovana deca i deca sa posebnim interesovanjima, kroz samostalan i individualan rad, podsticu i upucuju u tajne i lepote stvaranja.


Scenografija za Savindan       

Vremenska Prognoza

Kalendar

2017
novembar
MTWTFSS
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203
04050607080910

Statistika

Posetioci
6
Članci
115
Broj pregleda članaka
326560