У петак, 29. новембра 2024. године у Издвојеном одељењу четвртог разреда наше школе у Буковици, реализована је едукативна радионица ,,Kонструктивно решавање сукоба.“
Радионицу је реализовала БЕШЕВИЋ КАПЛАНОВИЋ Верица, педагог школе.
Ученици су активно учествовали у реализацији, током које су стицали нова знања. Подстицајна питања и активности, у раду са ученицима, утицали су на боље разумевање других и њихових мишљења. Неопходно је да сукоб сагледамо из различитих углова, порука је једне од активности.
Циљ радионице био је и да се истакну начини и нивои комуникације као и значај активног слушања.
Вежба у уводном делу радионице – Једна оловка два друга, оставила је посебан утисак на ученике.
Активност управо показује основну идеју радионице – Ти и ја, једнако ми.
У раду са ученицима истакнута је предност тимског рада, разумевање властитих и туђих потреба.
Ученици су упознати са различитим начинима решавања проблема, како би учествовали у стварању позитивне атмосфере у окружењу.
Радионица је протекла у подстицајним активностима, отвореној комуникацији, као и у прихватању различитих мишљења ученика.
Браво!