Вести

Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
,,Из ђачког пера настају нови светови" -
Најуспешнија литерарна остварења у овој школској години.
 
МОЈ ЧУКУНДЕДА - МИЛИНКО КУШИЋ
 
Моје име је Урош и ученик сам ОШ „ Милинко Кушић“. Срећан сам што похађам ову школу и много ми је драга јер она носи име мог чукундеде.
Милинко Кушић је веома рано остао без родитеља. Мајка му је умрла када је имао само неколико дана, а без оца је остао када је имао четрнаест месеци. Гајили су га баба и деда. Био је одличан ђак. На конкурсу у Паризу освојио је златну награду. Писао је о миру и срећи.
Учествовао је у Другом светском рату. У њему је умро, али од заразне болести. После смрти проглашен је за народног хероја.
Често ме тата води до куће у коме је живео Милинко Кушић. Са поносом причамо о нашем славном претку.
 
УРОШ МЛАДЕНОВИЋ II/3
Наставник: МИРЈАНА ПАРЕЗАНОВИЋ

Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
,,Из ђачког пера настају нови светови" -
Најуспешнија литерарна остварења у овој школској години
 
МОЈ ЉУБИМАЦ
 
Мој кућни љубимац се зове Џеки.
Он је браон боје и има беле тачкице по себи. Веома је брз и послушан. Кад ме угледа почне весело да скаче и да лаје. Са уживањем се играм са њим и бринем о њему. Храним га када је гладан и дајем му воде када је жедан. Волим када радосно скакуће поред мене, јер га тада видим као свог заштитника. Једном, док смо се брат и ја играли лоптом, Џеки нам је изненада зграбио лопту и побегао. Ми смо се смејали и играли са њим.
Мислим да свако дете треба да има свог кућног љубимца, јер од њих могу да науче како се искрено воли и како се постаје веран пријатељ.
 
ПЕТРА СИМЕУНОВИЋ II/2
Наставник: ДУШИЦА САВИЋ

Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
,,Из ђачког пера настају нови светови" -
Најуспешнија литерарна остварења у овој школској години
 
ЈЕДНА СМЕШНА ЕПИЗОДА СА ОНЛАЈН НАСТАВЕ
 
Тренутно је ситуација таква да је због епидемије школа замењена екраном рачунара. Наравнo, мени, као и већини мојих другара, то нимало није било драго. Ипак, колико год то било лоше, морам признати да су нас смешне епизоде са онлајн наставе развеселиле и вратиле у живот.
Једна таква ситуација одиграла се на часу ликовног. Сви смо наставници показивали своје радове. Када је прозвала једног друга, он је рекао да мора да потражи рад. У тражењу му је пролетео цео час. Напослетку, наставница се нашалила да би он свој рад могао потражити и у подруму, што се ње тиче. Изјавио је да га нигде нема. Враголасто је додао да је чак и своју изгубљену зимску капу пронашао и свеску из географије којој се одавно изгубио сваки траг. А наставница је на то одговорила да се чуди што у том његовом „царству“ није пронашао и неколико свиња. Смех се заразно ширио са наставнице на нас... Мени је цела ситуација била баш интересантна и насмејала ме до суза. Колики се неред иза њега видео, не би ме чудило да се и неко створење промолило.
Колико год ова ситуација и онлајн настава биле необичне и чудне, увек ће ту бити по неки весељак, попут нашег расејаног друга, да нас орасположи и насмеје до суза.
 
ДОБРИЛА ВРАТОЊИЋ VI/3
Наставник: СВЕТЛАНА КУЧ

Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
,,Из ђачког пера настају нови светови" -
Најуспешнија литерарна остварења у овој школској години
 
СЛОБОДА ЈЕ СКУПА
 
За мене је слобода основно право сваког човека. Она је смисао живота.
Живети значи бити слободан. У друштву коме припадамо често нам се намећу туђа мишљења и ставови. Многи данас мисле да је права слобода могућност да радимо шта год хоћемо, без обзира на последице. По мом мишљењу, слобода је знатно сложенија. Са њом треба пажљиво поступати. Човеку је потребна, пре свега, да би могао да воли, да верује, да се нада и да буде оно што јесте. Слобода је када имамо право да свој живот сами организујемо и да га живимо онако како је за нас најбоље. Често је нисмо свесни. И не знамо колико је скупа, све док је не изгубимо. Она је слична ваздуху – човек дише ваздух не размишљајући о њему, сети га се само онда када га нема довољно и када почиње да се гуши.
Слобода је најскупља реч! А тајна њена лежи у храбрости. Они који нису спремни да се за њу боре, нису је ни вредни. Само слободан човек може бити срећан, јер као што народна пословица каже: ,,Човек без слободе, као риба без воде!”
 
ЛУКА ТОМАШЕВИЋ VII/1
Наставник: СВЕТЛАНА КУЧ

Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
,,Из ђачког пера настају нови светови" -
Најуспешнија литерарна остварења у овој школској години
 
СЛОБОДА ЈЕ СКУПА
 
Када би питали људе да ли су слободни и да ли се осећају слободно, већина би вам рекла да јесу и да се тако осећају. Ипак, људи данас све више губе сопствену слободу, а да тога нису свесни.
Слобода је право на сопствено мишљење, деловање и одабир, без притисака других људи. Они који немају слободу су робови. Данас их је мање него у старом веку. А опет, с друге стране, чини се да их можда има и више. Данас смо сви на неки начин робови. Као што знамо, технологија се невероватно развила у последње време. Окружени смо рачунарима, телефонима, таблетима и осталим модерним справама за комуникацију. Ово звучи изузетно лепо, али све лепе ствари имају и другу страну медаље, па тако и технологија. Она је изузетно оружје за поробљавање, ако не и најбоље. Нарочито за децу, јер она најлакше постају робови. Како? Па тако што се деци телефони и други уређаји купују од малих ногу. Ово није слобода. Зар нисмо већ зависни од игрица и друштвених мрежа? Тренутно су ови извори забаве највећи профитери. Преко друштвених мрежа се данас углавном склапају пријатељства, што је тек велики проблем. Деца се све мање играју са другарима уживо. Тачније, играју се, али у виртуелном свету. Остали млади, као и одрасли, такође подлежу овом модерном ропству. Поред технологије, ту су још моћ и богатство. Људи би дали све само да би постали моћнији и богатији. У тој слепој трци занемарују праве вредности, у првом реду слободу. Појединима није проблем да убију или заробе кога само да би дошли до свог циља.
За мене, слобода је одсуство сваке зависности. Док размишљам о свему овоме, осећам се слободно. Али, у мени ипак трепери трачак стрепње да ћу можда и ја, са свима осталима, кад-тад постати роб.
 
ЛУКА ПАВЛОВИЋ VII/1
Наставник: СВЕТЛАНА КУЧ

О школи

Основна школа ''Милинко Kушић'' наставља традицију основне школе из Ивањице, отворене 1834. године и основне школе Шуме, отворене 1927. године. Решењем из 1955. године ове две школе спојене су у једну школу у осмогодишњем трајању. Убрзо затим ова школа добија данашње име, односно име народног хероја Милинка Kушића.

Радно време

Понедељак - петак: 07:00 - 15:00

© 2019 OŠ Milinko Kušić. Sva prava zadržana.

Search